maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Fredagsmys!

Publicerad 2010-01-29 20:05:54 i Allmänt,

ja ni vet vad man alltid säger om fredagar. fredagar betyder fredagsmys! skolan idag var verkligen rolig.
först hemkunskap, hade förhör vilket gick otroligt bra! maten vi gjorde blev även suverän :)
sen no - snacka lite om matspjälkning och så.
elevensval - kolla film, helt okej!
till siiist - so, trodde det skulle vara värre men vi hade vikarie och så kolla vi på en liten film.

stack in till höör efter skolan men Josefin Hey, vi stack till ica men bestämde oss sen för att sticka till konsum för dom har så mycket godare godis. sen hyrde vi en film, typ the children hette den nog. sen krängde vi pizza på Höörs Pizzeria,mysigt mysigt! sen palla vi inte gå hem i kylan så vi traska vidare till björkvik. där satt vi bara och kolla handboll,sen bad vi mamma hämta oss. jag har typ ätit 10 måltider idag så jag kommer spy när som helst,eller det skulle inte förvåna mig om jag gjorde det.

för tillfället så har vi nyss krängt mammas goda äpplekaka och ska strax sätta igång filmen vi hyrde. haha josse sitter även vid sin blogg nu och skriver. bloggberoende är vi, vilket är bra för er :))  nej nu tänker jag inte sitta och babbla mer,kanske senare! ni får ha en supermysig fredag och så hörs vi alldeles snart. massa pussar & kramar! ♥

dagens låt - Hold My Hand - Michael Jackson ft Akon!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-29 20:48:06

cut cut cut , HAHHAHAHAHA :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela