maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fredagsmys goes lördagsmys!

Publicerad 2010-01-23 17:00:24 i Allmänt,

sitter och kränger godis och lyssnar på Spotlight - Jennifer Hudson, myyys! håller även på att snacka med olivia för vi ska va idag,yesbox! kan räkna ut redan nu att vi kommer ha hur kul som helst. bara jag hemma just nu, josse är hos en kompis och resten av familjen är hos några gäster. fast bella och mimmi är också hemma såklart,så lite sällskap har jag åtminstonde! vet inte ens vad jag ska äta sen, haha noll koll på läget just nu ;) får väll mixa ihop något eget! men nu ska jag faktiskt ta och kolla till mina älsklingar. vi hörs om en stund skulle jag gissa på , ha det superfint tills dess!

dagens dresscode:
svart linne - gina tricot
vit långarmad - gina tricot
svarta leggings - bikbok

haha, mobba inte hur jag står :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-23 17:23:27

haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela