maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

olivia-time!

Publicerad 2010-01-01 19:28:26 i Allmänt,

nu ska madde padde sticka till olivia och stanna där till imorgon!
kommer ha superkul, som alltid :)
sitter och lyssnar på fireflies,eller den finns i spotify-listan
så den kom ju av sig själv! inte värsta störtsa fanet av den precis ;)
har precis också ätit, hände väl inte så mtk där! förutom lite pratande
och lite spillande (nej det var inte mitt fel).
eller..det var faktiskt en olyckhändelse!
även som jag spillde på mig själv och det kanske inte var så intressant att veta
så tycker jag att ni borde få veta hur klumpig jag är.
men nu ska jag faktiskt sticka,eller olivia har inte gett mig klartecken till det än!
hon ska möta mig men är inte riktigt klar där hemma med sitt städande.
sött att hon städar nu när kungen ska komma.
haha nej men..hon städer säkert dasset!? =)
haha, nu orkar jag inte skratta mer! vi hörs kaanske senare.
förmodligen inte ;) men aja, ha det superduper bra.
många kramar och pussar, bästa madde! ;)

jag just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela