maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dissar & hissar!

Publicerad 2010-01-16 16:56:17 i Allmänt,

dålig uppdatering: okej,om man inte bryr sig om hur många läsare man har så behöver man ju inte uppdatera mycket! men annars,så är det viktigt att göra det! tycker vissa (dels vissa av  storbloggarna) har blivit sämre på att uppdatera. vilket är ett jättestort minus, har man svårt att komma på något att skriva om så skriv något som bara kommer upp i huvudet. man förlorar ju läsare på det!

för mycket smink: folk ska få se ut hur dom vill, och hade jag användt mycket smink så hade jag stört mig på om någon klagade! men jag använder inte det pga att det inte alls är snyggt. haha, och jag tror inte ni heller tycker det? liksom, innan kan man ju säga att det var ganska "populärt" att ha mycket smink (fjortisperioden) men ja..det är fult helt enkelt! så ett tips till er som har det; lägg ner,ni skämmer ut er!

                            undra om dom är medvetna om att dom inte har samma färg
                            på halsen som i ansiktet... ;)

                            


topshop: har nog inte ett enda klädesplagg därifrån pga att jag nyss upptäckt att där finns snygga kläder! iallafall på hemsidan. men jag funderar på att beställa hem kläder därifrån för dom har sjukt snygga kläder. snyggare än gina och alla dom affärerna ;) så en tumme upp till topshop!

leggings: man kan inget annat än att älska leggings! hur bekväma som helst,och riktigt snygga! passar också till allt. okej lackleggings kanske inte är lika bekväma! men vill man vara fin får man lida pin,eller? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela