maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dags för film!

Publicerad 2010-01-07 23:30:14 i Allmänt,

haha,är ni förvånade? men det är faktiskt mysigt att kolla film på kvällen
innan man ska somna. för jag kan inte somna om jag är pigg och då
är det bra att kolla en film innan! plus så är filmer så jäckla bra.
oftast då förstås ;)

vill också bara påpeka att ibland för jag frågor från er läsare.
ni vill att jag typ ska lägga in bild på mig som liten,bild på mig och min bästavän
och sådana saker. och än så länge har jag gjort vad ni frågat. och det jag vill komma fram
till är att det är kul när man får såna kommentarer och tips om vad jag ska lägga in.
eller om ni har annat som tex att lägga in mer dagens outfit, bra smink,musiktips?
vad som,var inte rädda att säga till!

nu ska jag kolla film, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela