maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

då..

Publicerad 2010-01-05 21:54:32 i Allmänt,

kände för att visa hur jag såg ut för ett tag sen..
okej dom är bara ett halvår gamla,visse lite äldre än så!
men erkänn att jag har förändrats lite,mest håret kanske?
använde alltid löshår på den tiden,vilket jag inte gör nu
pga att mitt eget hår ska få kunna växa :) vill förstås
ha långt hår,men vem vill inte det? hihi..
och det känns som om jag oftast täcker över mitt ansikte
eller min mun på bilder, så här är också lite klarare bilder.
det enda negaiva är ju att dom nu är gamla, haha men skit i det :)
mitt ansikte har ju inte förändrats!
aja,nu ska jag sluta tjata om det. vi ses senare.
kommer åtminstonde säga godnatt sen :) ha det fint



Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-05 22:00:54

lika söt nu som då :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela