maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

cool oslagbar crazy annorlunda..på ett bra sätt :)

Publicerad 2010-01-05 00:07:36 i Allmänt,

hihi,ifall ni inte fatta så blir det fyra första orden coca..
om man bara kollar på första bokstaven,hihi! påhittiga jag.. haha
typ alla har lagt sig här hemma nu, men än så länge klarar jag mig.
men ska nog sova snart innan klockan blir alldeles för mycket.
imorgon blir det att åka skridskor med sara & vicky,kommer bli otroligt
roligt.har inte åkt alls denna vintern än, så ska bli kul :)

nej nu ska jag nog ta och spela spel,ni får ha det super bra
och sov gott allihopa! glöm inte bort frågestunden som är lite längre ner ;)
puss


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-05 09:47:10

Tack för en mysig filmkväll. Puss mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela