maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

chokladpudding ska det va'

Publicerad 2010-01-04 21:34:48 i Allmänt,

känns som att jag gjort allt mellan himmel och jord idag.
seriöst..haha nej men jag har varit hos doktorn,shoppat,
gjort chokladpudding,bakat,målat,spelat spel.
haha, skulle inte förvåna mig om jag glömt något ;)
skulle egentlige köpa glass på donken,men det blev aldrig av.
så vi gjorde,eller jag gorde chokladpudding här hemma.
riktigt mumsig, längesen jag åt det! eller ja..senast var på nyår.
hihi. det känns som om hela huset sover,vilket inte är sant.
bara josse och snart amanda. men ändå..och jag är inte trött
men jag hatar att vara uppe själv,det är faktiskt ganska läskigt!
men nu ska jag sluta klaga, vi hörs kanske senare! puss :)


Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-04 21:51:11

Gud vad sugen jag blev på chokladpudding <=P

Postat av: ellan

Publicerad 2010-01-04 22:05:59

åh ser jätte gott ut :)

Postat av: filippa

Publicerad 2010-01-04 22:06:05

ååh, chokladpudding med grädde, göööött!

Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-01-04 22:21:12

Haft bra början på nya året?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela