maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Britney Spears

Publicerad 2010-01-29 20:44:46 i Allmänt,

Britney Spears är inte den personen jag beundrar mest precis. men jag skulle nog vilja säga att hon är den kändisen som gått igenom mest. hon har väl 2-3 barn, varit gift några gånger och till och med rakat av håret. det man minst trodde en personen skulle göra, haha! vet inte hur långt hår hon har nu, men en sak vet jag. hon är riktigt söt. dessa bilderna är säkert tagna för väldigt längesen. men kolla så söt hon var/är. om jag ska kommentera henne sångmässigt så skulle jag inte säga att det är det bästa. lite för ljus röst, men hon dansar bra. fast det finns ändå låtar som är bra med hennes, hon är ju inte dålig precis. här får ni en liten titt :)




Britney och Taylor




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela