maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Björkvik, kan ni hjälpa mig..?

Publicerad 2010-01-26 18:28:33 i Allmänt,

heellu, kom hem från björvik för en stund sen. det var riktigt kul, tog bussen in till höör och stack till ica. handla lite munkar och satt och gnaga på dom en stund. sen stack vi till björkvik för att...bada. haha vet inte om det låter konstigt, men vi hade faktiskt riktigt riktigt kul :) titanic & choklaaaa, haha bara jag och sara som fattar! du är bäst sorräh. sitter iallafall just nu och kollar Hannah Montana,nytt avsnitt ;) känner mig helt slut efter badet så ska ta och duscha snart och sen göra lite läxa och sova efter det. vi hörs senare, pussss.

haha dagens låt för bli lite knasig, Markoolio - Idollåten

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-26 18:38:22

förjävla bäst asså! ahahah, och dendär nakna tanten som ville ha hjälp att klä av sig, jag tror att jag kommer få mardrömmar om henne ._.<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela