maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

beställt!

Publicerad 2010-01-19 22:19:59 i Allmänt,

beställt och klart, har hållt på med detta sen igår och äntligen så gick det. haha,brukar inte beställa kläder! får det inom tre arbetsdagar så räknar med att det kommer senast på fredag. det enda jag oroar mig för är att jag kanske har beställt något av det i en för liten eller för stor storlek, men det kommer ordna sig :) nu ska jag sova.
godnatt och sov gott! ♥

vit halvt kortärmad 149:- ginatricot


svart skärp 99:- ginatricot

svarta boxers tre par, 59:-/styck ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela