maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bästa vänner!

Publicerad 2010-01-28 19:14:56 i Allmänt,

heeej folket :) haha det dära lät precis som om ni är okända, men egentligen så känner jag er fruktansvärt mycket,jag vet var ni bor...sitter och pluggar hemkunskap som vanligt! vet att det kommer bli ganska svårt så måste plugga ordentligt. hatar att ha läxa till fredagar,verkligen!
efter skolan stack jag,mamma och pappa till city gross och storhandla,sen åkte vi till Lager 23. blev köpt en skidjacka till branäs och en hoodtröja, väldigt stor men mysig :) kom hem efter det och börja med maten,tacos för hela slanten! sen stod jag och prova mina skidkläder, i look soo hot! haha nej men helt okej, trodde det skulle vara värre! nu sitter jag här och kan inte konsentrera mig för jag har datorn i knäet, ajaj! får ta och fortsätta nu!

och angående min rubrik så ville jag bara säga att jag verkligen har världens underbaraste vänner, helt ärligt! dom ställer upp i vått och torrt och är helt underbara! dom flesta iallafall. och jag säger bara en sak...
I TEE PHONE HOOOOME! ♥

dagens låt: Jason Mraz - I'm Yours.

Kommentarer

Postat av: sorrääh!

Publicerad 2010-01-29 15:18:59

I TEE PHONE HOME FFS! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela