maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

back to school.

Publicerad 2010-01-11 15:59:59 i Allmänt,

usch, nu har skolan börjat igen. fy alltså,
har typ redan 3 redovisningar framför mig nu.
och det är inte alls kul, har ni också det så jobbigt?
fast idag fick vi ingen läxa iallafall. men jag saknar redan lovet,haha
och ser verkligen fram emot helgen. sova ut och bara ta det lugnt.
haha,är redan trött på skolan. men det kan ju också va för att jag inte vant mig,who knows? 
har nyss varit ute med hundarna och håller på att kolla tv.
ska ta något att äta och sen kolla film,myyys.
vi hörs senare! ni får ha en bra dag,puss. 

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-01-11 19:54:49

jag antar att ni har en läxa, precis som min klass o a.. matteläxa! ;) haha, nu var jag värsta glädje dödare! :(

förlååååt madde! (A)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela