maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Ashley Simpson!

Publicerad 2010-01-26 21:28:41 i Allmänt,

kommer knappt ihåg hur hon såg ut innan sin operation,men hon var faktiskt söt innan också iallafall! tycker hon även är grymt söt nu och hon har både snyggt hår & stil :) bilderna ovan visar mest hennes hår,men på bilden under har hon även grymt snygga kläder! hade inte tänkt att skriva var det finns liknande kläder förrens ni själva frågar. vill inte sitta och göra det i onödan och så är det ingen som bryr sig! men om ni i forsättnignen vill att jag ska skriva var det finns liknanade kläder så säg till! =)
la in en bild på hennes syster innan, Jessica Simpsons? Har ni någon favorit av dom ;) både är dock lika söta,men för mig så lutar det nog mer åt Jessica!


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela