maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Asher Book - Try

Publicerad 2010-01-25 16:02:35 i Allmänt,

hejhej, detta får bli ett litet emo inlägg utan bilder! fast egentligen kan jag lika bra ta dagens låt nu när jag är igång. redovisa min sista redovisning idag,så sjukt skönt. har gått och tänkt på den nu i en vecka, det gick faktiskt bra. kändes först som om jag hade misslyckat för mycket och varit jättenervös men Malin (min lärare) sa att man inte såg det alls, hon blev till och med chockad när jag sa det, så jag tror det gick såååhääär bra, kanske lite till ;) sitter just nu och kollar GH, Ghost Whispere för er som inte förstår. haha hade själv inte förstått så tro nu inte att ni är osmarta. 

dagens låt: Asher Book - Try
Har haft den en gång innan,men tyker den är speciell på något sätt. har också valt
att ha den på engelskan, vi ska redovisa om en låt där. så då tog jag denna, för er som inte
hört den så tycker jag ni ska göra det. den är sååå värd det :)

Kommentarer

Postat av: josssäääh !

Publicerad 2010-01-26 18:30:47

älskaaaa <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela