maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

är uggs fula?

Publicerad 2010-01-13 20:08:54 i Allmänt,

seriöst,någon måste svara på den frågan?
har alltid tyckt det innan och när jag sen köpte ett par så våga
jag först inte visa mig i dom,i skolan & så.
men nu går jag med mina heeela tiden! dom passar till allt nästan,
är varma & bekväma. perfekt till vintern ju. men folk verkar
tycka dom är så himla fula. inte för man kanske borde bry sig?
vilket jag dock inte gör så mkt,men jättemånga har sånna
så populära är dom! jag tycker  inte själv precis att dom
är skitsnygga,min tillräckligt för att kunna användas.
så vad säger ni? är dom snygga eller? ;)

Kommentarer

Postat av: Pappi

Publicerad 2010-01-13 21:49:35

Ja!!! Jag tycker dom är jätte fula

Postat av: king

Publicerad 2010-01-13 22:30:45

dom e snygga!

Postat av: de du!

Publicerad 2010-01-14 22:06:53

Dom är fula så dom blir snygga. haha! sköna är dom med (:

Postat av: lovisa (:

Publicerad 2010-01-16 12:43:15

Jag tycker de är fina, och skit sköna (: <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela