maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Amanda Bynes!

Publicerad 2010-01-31 23:00:32 i Allmänt,

avslutar dagen med två bilder på Amanda Bynes. Kan väll kalla henne för dagens kändis :) har märkt att jag lägger in en kändis varje dag typ så hon blir dagens,hon är så himla söt och det lite smågulliga är att hon är så smal,men hennes huvud är ändå lite mulligt! tror inte hon är någon sångerska,men skådespelerska är hon. just nu kommer jag bara på en, She's The Man, ta och kolla på den! en av mina topp 5 iallafall :)

har nytt sköljt av min hårinpackning och ska ta och bädda ner mig nu och sova. men var inte ledsna,vi hörs imorgon igen! orkar egentligen inte skolan,men branäs på torsdag och jag är taggad som bara den! och veckan kommer ändå rusa iväg som vanligt, godnatt alla sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela