maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

alla älskar lördagar!

Publicerad 2010-01-16 18:59:43 i Allmänt,

sitter & kränger godis & lyssnar på musik! myys, men snart kommer jag inte kunna knäppa mina byxor längre.
min mage spricker snart,bokstavligen! ska egentligen gå till olivia nu,men så snäll som jag är så skriver jag ett inlägg först! eller jag börja skriva detta innan vi bestämde men jaja..jag ville bara önska er en trevlig kväll och en mysig en! blir nog heller inte fler inlägg för min del! men jag lovar inget, puss & kram!

jag & olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela