maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

1/1-2010

Publicerad 2010-01-01 15:59:02 i Allmänt,

första dagen på 2010, härligt!
gårdagen var riktigt lyckad,förutom ett litet tag men ja..
det är ganska privat så tänker inte ta upp det!
men tack till alla som gjorden kvällen så bra.
dans hela kvällen, tror jag är mästare på det nu.
så mycket som vi dansa så.. haha :)
jag hoppas att ni får ett jättebra år.
här kommer bilder från kvällen!

                   outfit: tröja/vet ej det är mammas.
                   linne/gina, leggings m dragkedja/bikbok.
                   skor/dinsko.
                  



Kommentarer

Postat av: jossäääh!

Publicerad 2010-01-01 20:57:09

älskar dina skor! du var supersöt hela du och vi hade sjukt kul. jag älskar dig madde, det vet du <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela