maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Zac Efron

Publicerad 2010-02-13 12:20:07 i Allmänt,

kolla nyss på high school musical, gick på dc. har sagt det innan och säger det igen,zac efron är så sjukt snygg. helt klart en av mina topp 5, grr asså :) har ni sett 17 again? har nog aldrig sett han så snygg innan som han va i den filmen.
iallafall..amanda är inte hemma så jag har huset för mig själv. ska ta ett bad nu och bara ta det lugnt. sen ska jag göra lite läxor. tre prov nästa vecka, eller två st och en inlämningsuppgift. får ta och sätta igång idag om jag ska hinna med allt. men eftersom det är lördag så tänker jag inte göra allt för mycket, ha det super!  

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-02-13 18:42:10

hahah jag kollade också på hsm på dc 8D<3

så jävla grym hahah<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela