maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Your love is my drug

Publicerad 2010-02-09 20:18:45 i Allmänt,

hej alla sötnosar. hoppas ni sitter och myser för fullt. tyvär gör inte jag det,har nyss gjort all läxa..typ. och nu sitter jag här framför datorn,ska ta och duscha snart och sen ta något att äta innan jag går och lägger mig. dagen har varit riktigt rolig idag. håla på musiken,sen var det bara gympa och språk som stod på schemat. stack in till höör efter skolan med josse och åt pizza och hängde på björkvik. sen har jag pluggat en hel del, eller jag har haft supersvårt att koncentera mig så tog säkert 2 timmar att göra no och hk sammanlagt haha. nej nu ska jag inte babbla mer utan ta och bli lite fräschare. puss puss

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela