maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

You belong with me - Taylor Swift

Publicerad 2010-02-26 14:21:41 i Allmänt,

godmorgon sötnosar! eller godmorgon är fel ord kanske? klockan är snart halv 3,men eftersom detta är första inlägget idag så passar det bra med ett godmorgon. farmor var här på besök innan, hon skulle även ta amanda mig sig hem. så nu är här lugnt,haha! musiken rullar på som vanligt, och ni vet vilken? står både på rubriken och det blir även dagens låt,mer tror jag inte att jag behöver säga? :) mina planer för dagen är att nu ska jag bara chilla, kanske ut och fota lite. sen ikväll ska jag va och troligtvis också sova med lovisa, blir nog pizzerian ikväll med emil och jonte. ska också duscha idag men vet inte om jag ska ta det nu eller sen, jag har alltid problem med sånt. och nu på lovet har jag duschat så himla ofta,vilket inte är bra för det både sliter på håret och det blir fettigt mycket snabbare. men nu ska vi inte komma in på håret :) jag ska faktiskt ta på mig lite mjukiskläder och sticka ut en runda, ha det superfint!

musikvideon är som en film, det gillar vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela