maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

We are all a part of God's great big family

Publicerad 2010-02-19 15:42:53 i Allmänt,

heeeej,sitter här med skidbrillorna inomhus som normala människor. haha nej kanske inte,men jag bara kände för det . låten som rullar på förtillfället är Do your remember - Jay Sean. men det är inte den som blir dagens låt, utan idag är det "We are the world" tycker den ska få äran. riktigt bra, dom har gjort en ny version nu med massa nya kändisar. självklart har dom klippt in en bit med Michael Jackson.

Sportlov nu, jag är så sjukt överglad. och för att jag fick mvg på hemkunskapen, hihi är man bra så är man :) har även gjort no provet idag,superbra gick det där med. men jag vet inte än vad jag fått, får reda på det efter lovet. samma med spanskan. ska bli spännande.

nu har jag inte mer att berätta för tillfället. ska ta och leta upp min kamera.
ha det superbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela