maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Watcha Say

Publicerad 2010-02-10 18:27:28 i Allmänt,

hej alla godingar! musiken bara rullar på här hemma,skolan har varit helt okej idag. rätt rolig faktiskt,känns som onsdagar bara blir roligare och roligare för varje gång. iallafall..passar amanda just nu men hon är för tillfället inte hemma så lugnt är här, haha. håller på att fixa mat nu med josse. kyckling och pommes blir det. man behöver inte alltid vara nyttig,det är tråkigt att vara det. haha? matteprov imorgon, vilket betyder ett massa pluggande. både hemma och hos olivia, för er som inte förstod så ska jag sova där ikväll. super asså :)

dagens låt får bli denna skönheten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela