maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vill man vara fin får man lida pin

Publicerad 2010-02-01 19:49:19 i Allmänt,

ja ni hörde! nu ska jag och josse ut och traska i detta kalla vädret. får se om vi klarar oss, vilket jag hoppas att vi gör! eller det är egentligen inte för att vara/bli fin, utan för annars kommer vi få världens träningsvärk, jag lovar! är verkligen inte upptränad för att kunna åka skidor just nu, hahah! men det är värt det till 100 %. tror jag måste kila nu, vi skulle stuckit ut för en kvart sen egentligen, hihih! ha det gööött :)

grr... piercing kanske...? ;)

Kommentarer

Postat av: Filip Ragnarsson

Publicerad 2010-02-10 18:49:22

Ja ha piercing i tungan:D

Haha då vill jag strula med dig/skoja:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela