maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vi är oslagbara..

Publicerad 2010-02-20 20:12:52 i Allmänt,

tack för allt hjärtat, jägers var verkligen otroligt bra med dig! haha hade nog inte haft så kul om jag gått med någon annan, det ägde lätt. stack till olivia i går vid 7 tiden,vi fixa oss och hade lite damp samtidigt. sen stack vi förstås till jägers, där vi ägde såå mycket! haha, vi bara slog till en tjej i huvudet när vi dansa,så jäkla kul var det! och när vi trilla ner från plattan så kom det en kille och bara hjälpte oss upp igen, ville väl inte att vi skulle gå (a) haha nej jag vet inte,men det var så himla roligt. och en sak som jag lärde mig igår, akta er för negrar! dom är farliga och man ser dom inte i mörker..bara tänderna!

ska faktiskt snart sticka till eva,där amina och olivia också är. blir väl att flumma,as always! och imorgon blir det att sova med olivia igen. och nästa jägers blir det samma danspartner, är glad att vi börjat umgås såhär mycket igen älskling! :) nej nu ska jag fixa mig lite smått. har inget smink (som man ser på bilden nedan kanske) och mitt hår är bara halvt plattat, massa pussar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-20 22:51:07

skönt med lite bilder igen, om man nu säger så :$

Postat av: N3g0rH Th0m4ssss

Publicerad 2010-02-21 13:40:12

åhhiiii :d blir helt glad av att läsa texten älski!

är jätteglad att vi har börjat umgås igen,

har verkligen saknat allting med dig bebis!

och jägers va bääst med dig, hahaha. Fett kul :* <3

ses sen idag, love u <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela