maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fredagar är asbra

Publicerad 2010-02-12 22:16:53 i Allmänt,

heeeejj alla sötnosar! sov hos olivia tills idag, säger bara att det måste vi göra om :) och förvånande nog så la vi oss i tid. hade även mitt andra hk prov idag. gick superbra, men är rädd att inte få så bra betyg som jag hoppas på. förra gick iallafall superbra, och då menar jag verkligen det :)
efter skolan stack jag,eva,amina och olivia in till höör för att kolla på killarnas match. fast den börja inte förrens vid halv 7 och vi stack dit vid 3, haha så vi sprang runt där inne ett tag :) för tillfället orkar jag inte välja en dagens låt eller så. men dessa två bilderna är från branäs, kommer fler såklart men när jag skulle ladda upp dom så gick det inte. och dessa bilderna la sig i utkastet, så dom får duga så länge :)
vi hörs kanske senare eller imorgon, pusspuss.


Kommentarer

Postat av: bella (a)

Publicerad 2010-02-13 10:38:47

vilka snyggingar! :D

haha, i looooove u! <3

Postat av: olivia

Publicerad 2010-02-13 15:35:03

haha, sjukt kul hade vi :D <3

love u

Postat av: Lovisa (L)

Publicerad 2010-02-13 18:40:09

Så jävla kul var det!

Älskar er!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela