maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Fixa och böka..

Publicerad 2010-02-28 18:09:17 i Allmänt,

ja rubriken säger nog det mästa! mamma kom hem innan med thaimat som vi krängde i oss allihopa, hon har även varit på ikea och köpt lite allt möjligt. så snäll som hon är så köpte hon en golvlampa tror jag det heter, en sådan som står på golvet iallafall. hon köpte även ett nytt påslakan,men det måste tvättas! dagen har rusat förbi tycker jag, var hos oscar en stund innan, myys :) och nu ska jag hjälpa pappa med att skruva ihop några bord som vi ska ha här på ovanvåningen,kommer bli snyggt! två små vita istället för ett träbord som vi har nu, ni får ha det superfint!

denna bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela