maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

uppochner

Publicerad 2010-02-24 23:14:09 i Allmänt,

är alla vakna? i guess so.. själv sitter & och väntar på att josse ska bli klar med vad hon nu gör,vi ska strax se film "Monster vs Alien" den verkar riktigt rolig. haha konstig nog så städa jag nyss, blev typ klar för 5 min sedan. ska nämligen ha lite killbesök imorgon.. ;)

som sagt så stack jag,sara och lovisa hem till lovisa innan. det var riktigt skoj och gud vad jag skratta,speciellt när lilla sorräh klädde ut sig till saloma :) haha, för komplicerat för att berätta för er,men riktigt kul var det iallafall. tack för allt tjejer, ni gjorde dagen otroligt rolig!

ska fixa mig nu för natten och sen blir det att kolla film som avslutning på dagen.
ha det fint!

ser ut som jag har världens utväxt..men kameran ljuger faktiskt... ;)

Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-02-25 12:39:07

hahahah, saloooma 8)

är det emil och jonte som kommer eller ? :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela