maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

torsdagsmys..

Publicerad 2010-02-25 22:51:35 i Allmänt,

hihi ovanligt att man säger det, men nu är det faktiskt så :)

jag har typ ingenting att göra,men ska ta och sätta igång en film på datorn och kränga chips. eller grönsaker och dippa,det är riktigt riktigt gott! och det är ganska bra att äta om man nu vill minska på det onyttiga, inte för att jag försöker göra det,men ett tips till er som vill! ät då en massa dippa och grönsaker. fast dippa är inte så nyttigt heller skulle jag gissa på,men det blir nog nyttigare i helheten, om ni förstår vad jag menar? ;)

nej nu ska jag förbereda lite, ha det superfint!

jossäh, my other half!

Kommentarer

Postat av: jossäääh!

Publicerad 2010-02-26 21:39:46

jag älskar dig madde! pussssar honey

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela