maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Summer of 2010

Publicerad 2010-02-25 21:56:00 i Allmänt,



ville prova att ha bilden ovanför denna gången, hitta iallafall en snygg tröja som man kan ha till sommaren. eller den såg hyffsat bra ut framifrån,men där bak asså..grr ;) haha, skulle inte tacka nej till den iallafall! kan inte komma ihåg när dom senast har haft såhär snygga sommarkläder, har hittat supermycket som jag vill ha. och kan heller inte komma ihåg att jag längtat till sommaren så mycket som jag gör nu, snön är så himla jobbig så jag snart bara vill gå ut och blåååsa bort den, hade varit värt det.. men iallafall, på tal om denna tröjan! en tumme upp eller ner? jag tycker att den får en feeet tumme upp iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela