maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Shopping a la morrsorr

Publicerad 2010-02-23 18:10:50 i Allmänt,

hej sötnosar! jag tror ni är rätt nyfikna på hur min och saras dag har varit,den har varit så himla rolig men ändå så himla olyckad. haha allt man inte trodde skulle hända, det hände.. jag lovar att berättar sen. men nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag, ska ta på min nya mysiga kofta (kolla bilderna under). har också precis duschat och sara ska sova här ikväll!

ha det superfint, bläddre ner så hittar ni dagens köp :)

Morräh & Sorräh = morrsorr ftw

dagens köp:
världens mysigaste kofta - Bik Bok


grått linne - gina tricot

leggings med nitar på knäna - gina tricot


svart bh - h&m

puder - h&m

Kommentarer

Postat av: sorrääh

Publicerad 2010-02-24 22:14:51

bäästa dagen med massa otur 8)<3



RRRRRogeRRRR RRRRaggaRRR på RRRagge maRRia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela