maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

S som i snyggt

Publicerad 2010-02-28 19:15:07 i Allmänt,

sitter och drogar ner mig med musik,lyssnar på samma om och om igen. nyss var det "butterfly fly away - miley cyrus" men nu är det "blond som en sol - mio andersson" riktigt riktigt bra, går inte att tröttna på dom :) fast det finns många fler som jag lyssnar på om och om igen,men inte nu för tillfället..

jag och pappa har nyss skruvat ihop borden så nu ser det mycket bättre ut, det andra var fult om jag ska vara ärlig. eller om man jämför med nu så var det fult. har samtidigt som musiken rullat på, pysslat ihop en snygg outfit, haha ibland känner man sig så egoistisk när man säger "visst blev det snyggt", men det är ju inte jag som har designt kläderna så det är ju inte så egoistiskt om man tänker efter, har ju hittat kläderna på olika sidor bara. inte för att någon har tagit upp om den saken,men ibland måsta man tänka själv :) nej nog om detta, nu ska jag ner och smuggla lite godis. hihi :) ha det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela