maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Outfit a la madde

Publicerad 2010-02-08 21:17:10 i Allmänt,

har lagt in alla bilder i datorn nu från branäs och sen när jag skulle ladda upp dom så börja internet strula. typiskt mig att något ska hända. så det fick bli pappas data nu bara för det, har suttit och klippt och fixat med denna bilden. denna outfiten skulle inte sitta fel nu, och armbandet som bryter av den mörka färgen. muuums, ge mig! allt är från h&m vilket betyder att det inte är så dyrt, bra va? om ni undrar varför jag alltid lägger in billiga kläder,så är det för att det kanske inte är så kul om jag lägger in för dyra kläder, och så kan man inte handla det. men detta blir ju perfa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela