maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Önskad låt.

Publicerad 2010-02-03 15:31:20 i Allmänt,

heej sötnosar! dagens har flygit iväg rent ut sagt, även som onsdagar är den tråkigaste veckodagen så har denna varit helt okej :) massa snö här också, så det blev en del snöbollskrig. men så tuff och stark som jag är så blev jag inte mulad! nog med det...det blev en önskad dagens låt idag av sorräh/sara/bästaste,hihi :) det blev Nobody Knows med Pink. nu ska jag ta och äta,sen sticker vi iväg och handlar till branäs, pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela