maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Now Im That Bitch

Publicerad 2010-02-04 18:15:44 i Allmänt,

yes,vilken jäkla bitch jag är..haha nej nu skämta jag bara. lite svårt att tro det om lilla snälla madde :) sitter just nu och halvfryser och har nyss stigit upp från sängen, var tvungen att få lite skönhets sömn innan vi sticker.  men asså jag kommer somna alladelse för tidigt på bussen annars. och det är typ den jag ser fram emot mest just nu,bussresan alltså haha. och man måste vara rejält taggad för vi åker hela natten. och det är just vad jag är. vilket jag sagt mer än en..två..TRE gånger. om inte mer? har packat en massa nu, har bara lite smått kvar. sticker vid 9,för vi ska vara där senast halv 10.

nej nu ska jag äta,men jag slänger in dagens låt innan. Livvi Franc ft Pitbull - Now Im That Bitch.
massa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela