maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Marilyn Monroe

Publicerad 2010-02-17 17:30:24 i Allmänt,

Jag kan inte göra läxan, och med det menar jag att jag inte kan koncentrera mig. pallar verkligen inte,har helt mycket. men om jag ska hinna få in allt i huvudet innan fredag så måste jag börja plugga nu. nej nu håller josse på att få ett litet mini utbrott för att jag inte går ut med hundarna. vi hörs senare, massa pussar!

Marilyn Monroe,en utav världens sötaste tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela