maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lördagsmys för hela slanten..

Publicerad 2010-02-13 18:13:09 i Allmänt,

yes, blir att ta det lungt idag. mina planer var att göra so:n och sen va med sara. men nej så blev det ikke, har inte gjort so:n än för jag har inte kunnat koncentrera mig. och sen så smsa sara mig att hon inte kunde, så nu sitter jag här och gör ingenting.. ska antagligen göra son sen så det är gjort. kanske glo melodifestivalen också, om där är någon bra. förra gången sög alla, till och med ola.. nu kom pappa med pizzan,massa pussar & kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela