maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

läxor suger..

Publicerad 2010-02-10 22:02:20 i Allmänt,

asså seriöst,kan inte få in matten i huvudet. har även hk till fredag vilket är jätteklöddigt,handlar om massa vitaminer. känns som om jag kommer sprängas snart, när jag väl ska träna så kan jag inte ens koncentrera mig. fast det är ju kanske för läxor är något av det tråkigaste man kan göra. har fått lite klämm på matten nu, men inte mycket. och provet är liksom imorgon. ni tänker säkert "men börja träna tidigare nästa gång då,blondiiin". haha men tro mig, jag plååågas långsamt. sitter här halvdöd redan, eller redan och redan, klockan är ju 10. ska ta och sova nu så jag har massa energi till provet. önskar mig ett stort lycka till. för det kommer jag behöva..

godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela