maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

JAG ÄR TILLBAKS!

Publicerad 2010-02-08 16:14:10 i Allmänt,

heej alla glada..och trötta. jag är iallafall helt sliten efter helgen, eftersom jag inte sitter vid min dator nu så blir det inte bilder från helgen just nu. men jag lovar att dom kommer sen. bussresan upp tog ca 10 timmar,den var lite småjobbig,men riktigt rolig. mest jobbig för jag hade jätteont i benet av någon konstig anledning. sen när vi kom dit var det att åka ut i backen direkt, dagarna har bara flygit iväg. vilket betyder att vi har haft otroligt kul, så lite positiv är det ju. tack för helgen allihopa,saknar det redan!

på tal om ingenting..bella ska få valpar, så gulligt va? hon är riktigt tjock så hon kan få dom när som. trodde hon skulle få dom nu i helgen men hon håller kvar dom,eller så är det dom som är lite blyga. haha nej nu ska jag ta och sova eller packa upp eller göra läxor, usch vad mycket jag har att göra, pusss!

dagens låt: In my head - Jason Derulo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela