maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I'm so excited

Publicerad 2010-02-19 17:24:57 i Allmänt,

rubriken säger det mesta..taggad inför jägers ikväll. outfiten blir jeans short och något linne skulle jag gissa på. har inte valt riktigt, och dagens danspartner blir olivia! typ bara andra gången vi går tillsammans,så det kommer bli bäst. har nyss duschat så nu känner jag mig fräääsch. men jag kan fortfarande inte hitta min kamera,jag har blivit av med den här hemma men ändå hitta jag inte den, smart madde smart...

nu ska jag ner och kolla läget! massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela