maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I want to break free

Publicerad 2010-02-15 17:14:06 i Allmänt,

hej alla 3lsklingar. sitter just nu och kollar My super sweet 16, det pogramet är ganska överdrivet men ändå roligt :) kom hem från skolan vid 3 och sen dess har jag kollat tv och gosat med valparna. hihi det visste ni inte va? bella har fått valpisar, 5 st supersöta små valpar! helt underbart,men dom sover för tillfället. haha eller det gör dom typ hela tiden. det blev iallafall två tjejer och tre killar, men vi ska inte behålla någon denna gången :(

ska nog ta och göra lite läxor nu. massa prov och inlämningsarbeten på gång. riktigt jobbigt,men jag tror jag kommer klara allt. om jag bara tar och sätter igång i tid,alltså snart! imorgon är det ingen vanlig skoldag. vi firar alla hjärtans dag genom att ha temadag, sweeet! och på torsdag sticker vi 8or till lund för att få någon slags rundvandring på något ställe där. sen på fredag är det jägers och det är även då sportlovet börjar.

nej nu ska jag ut och kela med hundarna lite,kan inte hålla mig ifrån dom.massa pussar och kramar :) 

dagens låt: i want to break free - queen

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-02-15 20:53:35

Ska du till jägors madde? :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela