maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I just want you to know who I am..

Publicerad 2010-02-21 11:29:44 i Allmänt,



hej alla sötnosar! vet ni vad? jag har hittat min kamera :D eller josse hitta den, den la i min stol. haha visste att den skulle ligga på något typiskt ställe. så nu hade jag tänkt fota lite,har saknat det! gårdagen var super,stack till olivia där eva också var, vi gjorde inte så mycket. kolla mest melodifestivalen,snacka och lyssna på musik. Darins låt var riktigt bra,men hittar den inte på youtube än.

kollar tv för tillfället,eller amanda kollar..snobben rullar på! fast man kan inte lita på mig..ibland är jag också ett litet barn. speciellt när det har med tvn att göra, kan sitta och kolla på alla möjliga barn program, haha!

nu ska jag ut och fota lite, ha det superfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela