maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I can feel it, I'm the world's greatest

Publicerad 2010-02-22 19:32:30 i Allmänt,

hej älsklingar! kom hem från olivia vid halv 5, duscha och åt. tack för gårdagen & idag, du är så himla bra älskling. och på tal om detta så ska vi träffas snart igen, asså nu ikväll för er som inte förstod haha. kameran är urladdad så inga bilder blir det och ofixad är jag nu oxå så det blir inga på mig. men ska möta olivia om 5 min,sen blir det att se film här hemma ,eller kanske sticka till Mario. Vi har inte bestämt oss, svårt beslut. haha nej men det kan vara kul att träffa dom men också kul att typ baka något och kolla film? haha jag och olivia är mästare på att baka, så våga inte säga något annat ;)

nej nu ska jag gå,men först slänger jag in dagens låt.
The World's Greatest - R Kelly, bästa låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela