maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I am the cute one

Publicerad 2010-02-19 16:03:50 i Allmänt,

dagens kändisar är ingen mindre än Mary Kate och Ashley Olsen. så sjukt söta. det lite läskiga är att jag kan se skillnad på dom,haha eller det kanske inte är så läskigt? och då menar jag även om dom ser exakt likadana ut,scaary. har ni någon favorit? min har alltid varit Mary Kate, och folk sa också innan att jag och josse var lik dom två,haha! jag skulle förstås vara Mary kate ;) dom har även varit med i filmer och sjungit som små, urgulligt.


gillar Mary Kate's stil på denna bilden..

så söta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela