maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Hos sara the määän

Publicerad 2010-02-27 18:33:16 i Allmänt,

nu sitter jag hemma hos sara och filosoferar, om ni undrar vad som menas med det så fråga sara. det var hon som sa det. vi har inte så mycket planer på vad vi ska göra, kanske träffa någon. vi är rätt sugna på det,men vi får se, vi har ändå hela kvällen på oss! sara min lilla friend, springer runder överallt. som en apa som leter efter en banan,aj aj .... vi får se hur det slutar. fast hon är en apa och har alltid varit,men vad ska man göra? gilla läget,som jag sagt innan. nej nu ska jag inte nörda här mer,ha det superfint och hoppas ni får en mysig lördag!

Kommentarer

Postat av: sorrääh

Publicerad 2010-02-28 00:24:05

du menar väl sorräh the man? :oo

hahah, du är för goo morräh 8)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela