maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Hannah Montana The Movie

Publicerad 2010-02-02 21:52:53 i Allmänt,

kolla nyss på Hannah Montana The Movie,faktiskt väldigt bra :) en sak som jag kommit på är, varför ska hon få alla dom söta? haha men har ni sett programet någon gång, där är bara söta killar som hon dejtar och så i filmen fanns där en hyffsat söt kille. man bara: Ge mig! haha fast det är ju en film,men ändå. ska också lägga in en låt men ska bara hitta den. en från filmen förstås ;) om jag ska vara ärlig så tycker jag om henne. asså jag menar jag tycker Hannah Montana avsnitten på dc är roliga, och hon sjunger bra och är söt! det kanske är flest småungar som kollar på henne, men man får själv vara det ibland :) och hon är liksom äldre än mig, så varför skulle jag inte kunna tycka hon är bra? :)

Lucas Till från filmen!

Cody Linley från Hannah Montana avsnitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela