maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Fashion, inte enligt mig..

Publicerad 2010-02-01 19:31:12 i Allmänt,

ni har väl alla kollat på modevisningar, på tv alltså :) och då gör dom reklam för sina kläder eller hur man ska säga. men seriöst, hur snygga är dom? som denna bilden under? är det meningen att man ska vilja köpa en sån outfit. jag skulle inte kunna gå runt så, förutom när det är halloween ;) haha, men jag har aldrig förstått mig på det. ibland kan det vara fräcka kläder, men väldigt sällan! så jag skulle vilja ge det en tumme ner..

Kommentarer

Postat av: I TEE PHONE HOME!

Publicerad 2010-02-01 22:04:07

hahah, halloween ? :]<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela