maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Dresscode bitches :)

Publicerad 2010-02-15 19:48:32 i Allmänt,

ett tag sen jag la in det, men nu så är jag igång igen! har inga problem med att ta bilder på min outfit. men känns så onödigt om jag typ bara tagit 2 bilder och så ska jag hålla på att lägga in dom. fast nu är det också så att jag har massvis med läxor, så jag hinner inte med att ta så många bilder! hade tänkt fota valparna,men det hinner jag inte nu! måste återgå till pluggandet, men senare! och då menar jag nog inte idag,men det kommer ska ni se! nu måste jag forsätta om det någon gång ska bli klart. ha det bäst :)

dresscode for monday:
vitt linne - gina tricot
grå kofta - kappahl
skärp - gina tricot
svarta leggings - gina tricot
silvriga örhängen - gina tror jag
uggs - skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela