maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Don't Give Up

Publicerad 2010-02-16 15:44:12 i Allmänt,

sötnooosar, vakna? jag vakna nyss iallafall! helt död efter dagen, jag kan säga som såhär..hade gärna haft vanlig skoldag istället! vissa övningar var roliga,men inte många! har nyss också fått hicka,vem tänker på mig? hihihi. myst med hundarna har jag också hunnit göra idag,självklart! och igår gjorde jag klart hela so arbetet,gissa vem som är stolt..jo jag!

mina planer för dagen är att bara plugga en massa och sen ska jag nog ta och träna lite. vi har någon cykel-aktig tränings sak. haha lät lite oklart,men ja..jag vet inte vad den heter! sen blir det att duscha, och sist men inte minst ska jag kolla tv! nej nu ska jag ta och sätta igång, men först dagens låt! massa kändisar med som tex Mariah Carey,Beyonce,Miley Cyrus, Fergie,Leona Lewis med flera :)
Josses som hittat denna underbaringen..

If the mind
Keeps thinking
You've had enough
But the heart
Keeps telling you
Don't give up




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela